Låt oss veta vad du tycker
2009-02-09

Pressmeddelande

Patent- och registreringsverket (PRV) lanserar en optimerad webbplats måndagen den 9:e februari. Med den nya optimeringen ges en bättre sökmotor, ny kalenderfunktion och ett nytt gränssnitt. Dessutom lyfts e-tjänster och FAQ upp i huvudmenyn. Under rubriken immaterialrätt finns nya texter tillgängliga för att visa vad som går att skydda hos PRV.

Till grund för förändringen ligger kundundersökningar och användbarhetsstudier. Målsättningen är att erbjuda en webbplats som på ett enkelt sätt gör information om immaterialrätt och IPR lättillgängligt för både gamla och nya kunder.

- Vi för en ständig dialog med våra kunder och PRV:s kundtjänst är till stor nytta för oss i det löpande utvecklingsarbetet av www.prv.se, säger Anna Engquist, webbansvarig på PRV.

Kontaktperson:
Anna Engquist, webbansvarig, PRV, telefon 08-782 29 14

För mer information besök:
www.prv.se

Hjälpte informationen på den här sidan dig?

Tack för ditt svar!

Du kan inte få svar från oss genom den här funktionen. Berätta gärna för oss vilken information du saknade på sidan så hjälper du oss att förbättra prv.se Textfältet nedan får inte vara tomt. Har du en fråga du vill ha svar på? "Kontakta oss"
Patent- och registreringsverket | prv@prv.se | 08-782 28 00